Sekcja Gimnastyczna

Zwykły wpis

Zostałam przesunięta do Sekcji Gimnastycznej. 

Jeszcze nie wiem czy to awans czy zesłanie chociaż w oczach Szefów to jak najbardziej oznaką uznania. Stwierdzili że talentom należy się odpowiednies średnicy wentyl i moje zdolności należy wykorzystać tam gdzie są najbardziej potrzebne, a nie jak stwierdził Duży Szef:

-Żeby dziewczyna z takim łbem siedziała i zakreślała markerem takie same rzędy cyferek.

I wymyślił w jeden dzień Sekcje Gimnastyczna.

Plusy widzę bo nie będę już miała tego gównianego ciśnienia każdego dnia, nie będę odpowiedzialna za nieodpowiedzialność producentów i dostawców ale będę siedzieć i robić wyceny i zamawiać w pytę skomplikowane okna i drzwi z austryjackiej formy szczycącej się produkcja „okien do przyszlosci”. Mają własny system zamawiania, którego Mały Szef nie rozkminil jeszcze chociaż od 6 miesięcy siedzi i w nim klika.

Czeka mnie więc zmiana stanowiska, opanowanie nowego systemu komputerowego, kilka wizyt w Londynie i szkolenie z CAD- z czego cieszę się jak głupia norka- bo oni we mnie inwestują a ja umiejestnosci kiedyś zabiorę w sina dał.  Na UWr nie nauczyli mnie CADa, zrobią to pracodawcy.

Tylko biurka mi szkoda bo sama sobie je zaprojektowałam a ponieważ zmieniam pokoje, dostanę kawałek deski po koledze, Managerze od Marketingu, który jeszcze nie wie, że nie ma na razie dla niego dziupli. Nie wiem jak oni to załatwia ani co planują. Ogólnie biurko jest małe, wąskie, płytkie, w pięknie wykończonym pomieszczeniu ale bez okien. Tutaj chociaż widziałam blachę falistą. Z boku będę miała Apika, który ani nie jest rozmowny a już na pewno irytujący, jak każdy ambitny Azjata.

Zobaczymy. Najwyżej powiem że chcę kącik „dla Klienta” z którego i tak nikt nie korzysta.

Skomentuj

