Pozytywy mialy byc

Zwykły wpis

Musze sie poprawic. Przestac narzekac na upierdliwosci I zaczac opowiadac Wam o czyms pozytywnym.

Na przyklad o tym, ze pada dzisiaj. Gdyby bylo zimno, znowu padalby snieg.

Albo o tym ze strasznie rwie sie dzisiaj firmowe WiFi. Nasza Managerka nie lubi radia ani zadnej muzyki w ogole I szczegole wiec 8h dziennie w kompletnej ciszy wierci mi dziure w mozgu. Poniewaz praca jest lekka I przyjemna (patrzcie, pozytyw!) moge czesc uwagi poswiecic na sluchanie radia, muzyki, You Tuba. Ale strasznie dzisiaj rwie…

Co tam jeszcze- ze koncza mi sie pomysly na to czego sluchac- Pocasty traca myszka bo wlasciwie nie moge traffic na zaden ktory nie opowiadalby czegos nowego. Moje uliubione tematy na YouTubie obejrzalam juz tyle razy ze wiaderko jest wlasciwie puste.

W zeszlym tygodniu obejrzalam/przesluchalam pelne sztuki Teatru Telewizji: ‘’Emigrantow’’ Mrozka, sztuke z Kondratem I Janda o dramatach malzenskich, ‘’Jestem Bogiem’’ o Paktofonice, ‘Siekierezade’, ‘Rozmowy przy wycinaniu lasu’ no I moj ukochany ‘Big Bang’.

Nie dziwota,ze po takiej liscie trudno w zyciu znalezc jakies pozytywy J

Siekierezada normalnie!

Dzisiaj byl juz material o Tesli, zabojczym diamencie, paleoastronautyce I Templariuszach.

Co tam jeszcze… o, zle naliczyli mi pierwsza wyplate I dostalam mniej niz w Oknach. Taki pozytyw. Musialam dzwonic w godzinach pracy do Skarbowki zeby odkrecic co nakrecili w biurze- wyszlo na to ze moje pensiki zarobione w Aptece musialabym w calosci oddac na podatek I jeszcze doplacic bo ktos uznal rozsadnie ze moja nowa praca na pelen etat to musi byc praca dodatkowa. Gratulacje.

Co jeszcze- obrazilam setki tysiecy adopcyjnych rodzicow na calej Ziemi komentujac watek Anatomii Wg Greya w ktorym napisalam ze gdybym byla w zwiazku z osoba ktora mialby swoje biologiczne dziecko, po rozwodzie nie probowalabym odebrac go drugiej stronie bo przeciez nie moje. Okazalo sie ze to znaczy ze uwazam ze adopcyjni rodzice nie maja takich samych praw jak biologiczni.

Jestem na obrzydliwej diecie jajecznej, ktora juz pokonala polmetek a jeszcze nie stracilam kilograma. Nienawidze jajek! Jeszcze 3 dni.

Zmieniaja nam biuro- pelen remont w zakresie ktorego dostaniemy nowe biurka. Na przestrzeni na ktorej teraz siedza 2 osoby uznali ze mozna wcisnac 6. W koncu, skoro bedziemy mieli szafki na segregatory- po co komu miejsce na biurku. Zapytalam jednak co z przestrzenia ktoa potrzeba na otwarcie takiego segregatora I prace z nim caly dzien? Pomrugali I stwierdzili ze przynajmniej bedzie ladnie. NIewazne ze bedziemy sie trykac lokciami I miedzy poszczegolnymi stanowiskami nie bedzie scianek…

Pozytywy.

Macie cos fajnego na YT do sluchania? Tak minimum godzine?

Reklamy

3 responses »

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s