Jest pomysł – Finał

Zwykły wpis

Jest Kanał!

Powoli. Trochę mi to zajmie ale w końcu mam nadzieję nagrać i załadować wszystko…

Wynik kwestionariusza był 60%/40% i szkoda było odrzucić którąś z opcji… Będą i ebooki ale tego jeszcze nigdy nie robiłam, więc też trochę mi to zajmie..

Jedna odpowiedź »

  1. Bardzo ładną masz barwę głosu . əeżeli chodzi o słuchanie , jak dla mnie trochę za szybko czytasz . Słuchałem kilka razy , pierwszym razem myślałem że nie za bardzo skupiłem się na słuchaniu . Za trzecim razem ustawiłem prędkość odtwarzania na 0,75 i to było to . Z przyjemnością się słuchało i był czas na analizę 🙂 Pozdrawiam i czekam na kolejne odcinki pisane 🙂 Myślę że chyba znalazłaś te swoje szczęście jak powróciłaś do pisania 🙂 Pozdrawiam i przesyłam pozytywną energię . Jackwar 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz